czwartek, 29 października 2015

Informacja o kolejnym rozdziale + wattpad

Cześć, 

Wiem, że przez dość sporo czasu nie dodałam nowego rozdziału, ale po prostu nie miałam ochoty ani weny żeby go napisać. Rozdział powinien pojawić się za około tydzień. Już trochę zaczęłam pisać, jednak myślę, że jeszcze mi to trochę zajmie. Także nie martwcie się, wcale nie opuszczam bloga. Ostatnio również zmieniłam wygląd bloga i codziennie tutaj zaglądam. 

Chciałam też napisać o tym, że dodałam to opowiadanie na wattpad (tak żeby potwierdzić, że to ja). Możliwe, że zacznę tam pisać kilka innych opowiadań, ale tym nie musicie się martwić, bo aktualne opowiadanie będzie tutaj zamieszczane tak jak zawsze. 

Mam nadzieję, że jednak jeszcze o mnie pamiętacie, bo wiem, że na początku dodawałam rozdziały zaledwie co kilka dni, jednak teraz rzadziej. Może to przez to, że nie jestem całkiem zadowolona z tego jak wyszło opowiadanie i czasami podjęłam decyzje, które niestety trochę je zepsuło. Wiem, że nie dałam z siebie wszystkiego, ale doświadczenie w pisaniu pierwszego takiego opowiadania na pewno pomoże mi w kolejnych. 

Już niedługo rozdział, ale żeby był muszę się najpierw za niego zabrać, więc do następnego. :)

3 komentarze:

  1. pamiętaj, pisz w swoim tempie, nic na szybko się bo "jak człowiek się spieszy to się diabeł cieszy". opowiadanie jest super i liczę na mnóstwo doznań. Miłego pisania życzy PhantomPL.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać :) uwielbiam twoja historię! Jest bardzo nietypowa; ) mam nadzieje ze Lucy odkryje w sobie magię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zaczęłam czytać twoje opowiadanie! Jest naprawdę świetne! Jesteś niesamowita w pisaniu! Bardzo mi się podoba twój nieszablonowy pomysł na to fanfiction. Zaczęły mnie irytować typowe HAPPY ENDy , a twoje trzyma w napięciu. Od teraz naprawdę będę ci tu spamić komentarzami bo życzę ci multum weny! Mam nadzieję, że nie zawiesisz, ani nie opuścisz bloga, bo niedawno byłam załamana w związku z blogiem fairy tail nakama blogspot bez miłości oddech to tylko tykanie zegara ;-;. Trzymaj się cieplutko, czekam na nowe :)

    OdpowiedzUsuń

Daj mi znać co myślisz o blogu i czy opowiadanie się podoba :) Będę bardzo wdzięczna, a da mi to również bardzo dużo motywacji do pisania. Dziękuję! (: