wtorek, 30 czerwca 2015

Zaczynamy!

Witajcie! Przed opublikowaniem pierwszego rozdziału, chciałam się z wami przywitać i opowiedzieć wam po co ten blog powstał. Blog powstał przez to, że bardzo lubię pisać i bardzo wciągnęło mnie oglądanie Fairy-Tail, możliwe że i wam, skoro tu trafiłyście. Zaczęłam czytać wiele blogów z opowiadaniami i wpadłam na pomysł, żeby napisać swoje. Nadal jestem amatorką. Mam jednak nadzieję, że rozdziały przeczytacie do końca z zaciekawieniem. Teraz jestem w trakcie pisania pierwszego rozdziału i ukończyłam go już na około 80%, także powinien pojawić się niedługo. Stwierdziłam, że to dobry czas na zareklamowanie bloga, tak żeby ktokolwiek wiedział, że on istnieje. Porobiłam również dość sporo rzeczy na blogu, więc w końcu jest gotowy! :) Jeśli jeszcze nie przeczytałyście informacji po prawej stronie, rozdziały nie będą miały ostatecznych dat i będą pojawiały się nieregularnie. Conajmniej napiszę jeden rozdział na miesiąc. To dlatego że nie chcę, aby blog stał się przymusem, a czymś co po prostu lubię robić i będę mogła pisać dla was długo. Nigdy nie lubiłam czytać książek, ponieważ mają zbyt dużo szczegółów, dlatego w moim opowiadaniu także nie spodziewajcie się za dużo opisów przedmiotów lub miejsc. Będę bardziej skupiona na uczuciach bohaterów i na tym, co się będzie działo. Jestem jednak przekonana, że o to właśnie chodzi w opowiadaniach. Moim zdaniem, są lepszą wersją książki. Nie myślcie jednak, że będę pisała tylko rozmowy! Aż tak prosto tutaj nie będzie. Mam nadzieję, że blog i pomysł was zainteresował. Jeśli jesteście ciekawe co się wydarzy w pierwszym rozdziale, zaobserwujcie bloga lub zaglądajcie co jakiś czas, bo już niedługo się pojawi (: Zanim jednak go opublikuję, muszę go skończyć, jak i również zareklamować bloga. Przypominam również, że opowiadanie będzie o Natsu i Lucy z Fairy-Tail, które będzie zawierało wątki miłosne, przygody i uczucia :)

Miłego dnia,
- Kiri Chi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj mi znać co myślisz o blogu i czy opowiadanie się podoba :) Będę bardzo wdzięczna, a da mi to również bardzo dużo motywacji do pisania. Dziękuję! (: